Els Bombers han visitat Sabadell aquest matí per un incendi en un restaurant del municipi vallesà. La fregidora del local ha començat a cremar i, ràpidament, ha omplert de fum la cuina de l'establiment, deixant diverses persones afectades. Els Bombers s'han fet càrrec del foc i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha atès els afectats, tres persones, dues de les quals han hagut de ser traslladades a l'hospital en estat menys greu per inhalació de fum.
Els fets han tingut lloc cap a tres quarts d'una del migdia d'avui, diumenge 26 d'abril. Els Bombers han rebut un avís d'un incendi al carrer de Gràcia de Sabadell i s'han desplaçat cap allà amb cinc dotacions. El SEM els ha acompanyat, amb una ambulància i un equip conjunt amb els Bombers per fer-se càrrec dels possibles ferits que pogués haver-hi. Quan els Bombers han arribat al número 49 del carrer, un restaurant de menjar asiàtic, hi han entrat per apagar el foc. Les flames havien sorgit de la fregidora, i en poc temps la cuina s'havia omplert de fum, deixant tres persones afectades. Els Bombers han apagat el foc i ventilat l'espai per assegurar el restaurant, mentre que el SEM ha donat una primera atenció als afectats.
Dues persones traslladades a l'hospital
De les tres persones que havien patit problemes a causa del fum, una ha estat donada d'alta allà mateix, ja que no tenia cap afectació greu. Les altres dues persones no han tingut tanta sort i han hagut de ser traslladades a l'Hospital Parc Taulí del municipi en estat menys greu, on han quedat ingressades fins que es trobin en millor estat i puguin ser donades de baixa. A banda dels danys personals, el restaurant també ha quedat afectat pel fum, però afortunadament les flames no s'han estès, per la qual cosa el problema s'ha pogut solucionar abans no fos especialment greu.
