Terrassa ha estat aquest matí l'escenari d'un accident molt rocambolesc que, tot i haver estat entre dos cotxes, ha acabat involucrant tres vehicles i un vianant. El xoc entre els dos turismes ha rebentat els vehicles i ha tombat un fanal, que, en caure, ha donat un fort cop al cap d'un vianant i ha danyat també el vidre d'un tercer cotxe. Els tres implicats, els dos conductors i el vianant, han estat atesos pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i traslladats a centres hospitalaris. Tot i que el SEM no ha confirmat l'estat dels implicats, els Bombers expliquen a aquest mitjà que la seva vida no corria perill, però l'accident ha estat fort, com mostren les imatges, i per protocol s'ha decidit que el millor era traslladar els ferits a hospitals.

Els fets han tingut lloc a l'avinguda del Vallès de la cocapital del Vallès Occidental. Cap a un quart de deu del matí, el telèfon d'emergències 112 ha registrat un avís informant de l'accident, i cap allà s'hi han desplaçat els Mossos d'Esquadra, el SEM i dues dotacions dels Bombers. En arribar-hi, s'han trobat amb tres cotxes i un vianant afectats. Dos cotxes han xocat i han fet caure un fanal en encastar-se contra aquest. Un tercer cotxe ha rebut d'anys lleus quan li ha caigut un fanal a sobre, però els altres dos han patit un xoc a alta velocitat que ha deixat els vehicles destrossats. Tots dos turismes tenien només un ocupant, els conductors, que han quedat ferits després de la col·lisió.

Li cau un fanal al cap a un vianant
Qui també ha patit les conseqüències de l'impacte ha estat un vianant que passava per allà en el moment de l'accident i li ha caigut al cap el fanal que han tombat els dos cotxes. El SEM ha atès els tres afectats i els ha traslladat a centres hospitalaris, dos d'ells a l'Hospital de Terrassa i l'altre a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa. Segons els Bombers, cap dels ferits no estava en estat crític, però per protocol se'ls ha traslladat a tots als centres.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!