Encara no saben exactament per què, però no volien atacar els estudiants. Dos homes han estat detinguts aquest dijous després d'irrompre en una escola pública de Tòquio (Japó) i ferir cinc professors del centre. Segons han informat les autoritats nipones, els fets han tingut lloc poc després de les onze del matí, hora local, que corresponen a les quatre de la matinada en horari peninsular espanyol. Ara per ara, no consten menors ni cap alumne del centre entre els afectats. Però, com van entrar a l'edifici?
Així han irromput al centre educatiu i han ferit cinc professors a Tòquio
Els dos individus van irrompre en un centre d'educació primària de Tachikawa, a l'oest de la capital japonesa, després de trencar algunes de les finestres de l'edifici. Els treballadors d'aquesta escola pública van alertar la policia, en tenir coneixement dels fets. Però els dos assaltants es van dirigir immediatament després a una sala de personal del centre i van iniciar una acalorada discussió amb professors i altres treballadors. Durant aquesta suposada baralla, van causar ferides lleus a cinc dels docents.
Els atacants, no obstant això, van aconseguir ser reduïts per altres professors i, després de l'arribada dels efectius de la Policia Metropolitana de Tòquio, els agents els van arrestar. Els sospitosos de l'assalt són dos homes de 31 i 47 anys, respectivament, i, pel que sembla, tots dos eren coneguts de la mare d'un dels estudiants del centre educatiu, segons han recollit alguns mitjans nipons citant fonts policials. Un helicòpter i diversos vehicles de la Policia Metropolitana de la capital del país es van desplaçar al centre, a més de diverses ambulàncies i camions de bombers, tal com s'ha pogut observar a les imatges emeses aquest dijous per la cadena estatal NHK.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!