Seseña, a Toledo, ha estat l'escenari d'un macabre crim aquest dijous després que un home hagi matat la seva exparella amb una arma blanca i hagi atacat el fill de la dona, enviant-lo a l'hospital. Quan la policia pretenia arrestar l'autor dels fets, l'han trobat mort a casa seva, penjat amb una soga al coll. Els fets, que han tingut lloc avui, dijous 23 d'abril, s'han convertit en un nou cas de violència de gènere a l'Estat espanyol, i han causat una forta commoció a Seseña.

La víctima, Melissa, una dona veneçolana de 43 anys, ha estat assassinada per la seva exparella, un home de 50 anys de la mateixa nacionalitat que ja tenia antecedents per casos de violència masclista. Cap a tres quarts de sis del matí, la Guàrdia Civil ha rebut una trucada en què una veïna de Seseña avisava d'una agressió entre dos homes. En rebre l'alerta, una patrulla ha anat cap al lloc que els indicava i s'ha trobat amb una imatge espantosa. Sota una furgoneta hi havia un jove de 20 anys amb clars signes d'haver patit una agressió, ferit, al qual s'ha traslladat a l'Hospital Universitari de Toledo.

Intenta matar el fill i mata la mare

Uns vint minuts després, s'ha rebut un altre avís al municipi, en aquest cas, d'una dona que deia que la volien matar. La policia s'ha tornat a desplaçar cap allà, però no ha pogut localitzar la dona que havia trucat. El jove que havia rebut la pallissa, ja conscient des de l'hospital, ha explicat que, quan anava cap a l'autobús, l'exparella de la seva mare se li ha llençat a sobre, l'ha colpejat diverses vegades i, fins i tot, l'ha intentat asfixiar amb una mena de soga. Amb aquest testimoni, la Guàrdia Civil ha pogut relacionar aquesta història amb l'avís de la dona i ha lligat caps. S'han desplaçat ràpidament cap a casa de la mare del noi, i allà han trobat la colpidora situació: a la llar hi havia els cadàvers de la dona i el seu agressor.

La dona ja havia denunciat el seu agressor a finals de gener per violència masclista, una situació que va començar a patir quan va iniciar els tràmits del divorci. La dona estava registrada al sistema VioGen, amb un nivell de risc baix tot i que l'home ja havia trencat una vegada l'ordre d'allunyament. Finalment, l'agressor ha matat la dona, ha estat a punt de posar fi a la vida del fill d'ella i s'ha suïcidat.

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí