Radical acció educativa d'un pare a Logronyo (la Rioja). Un home va destrossar a cops amb un pic d'obra el cotxe del seu fill per evitar que aquest conduís borratxo. Els fets van produir-se la matinada d'aquest diumenge quan, gràcies a la participació ciutadana, els agents de la Policia Local van rebre l'avís que un individu colpejava amb extrema violència i amb una eina de construcció un vehicle BMW aparcat al carrer. Els agents van anar fins al lloc de l'alerta i van comprovar que un tot terreny abandonava la zona a tota velocitat.
Els policies van perseguir el vehicle tot terreny fins que van aconseguir aturar-lo a prop d'un lloc on hi havia una altra patrulla de la Policia Local de Logronyo. Un cop van detenir el cotxe, van identificar els dos ocupants que van resultar ser un pare que conduïa juntament amb el seu fill de 32 anys en clar estat d'embriaguesa. Els agents van preguntar-los sobre els cops al BMW aparcat al carrer que l'havien deixat fet miques i, segons van poder comprovar poc després, el pare hauria intentat convèncer el jove perquè li entregués les claus del turisme i així evitar que es posés al volant en el seu estat, completament borratxo. Però no ho va aconseguir.
Una discussió per anar borratxo acaba amb un cotxe destrossat
Tot això va provocar una forta discussió entre ells. Com el pare no aconseguia convèncer el seu fill va decidir que la millor manera per evitar que el jove agafés el vehicle seria inutilitzar-lo. Per això, va fer-se amb un pic d'obra i va començar a colpejar fortament el cotxe aparcat en un carrer de Logronyo. Va provocar-li importants danys en tots els vidres, part de la carrosseria i les rodes, aquestes peces van patir punxades amb les quals l'home pretenia immobilitzar el turisme. La Policia Local de la capital provincial l'ha denunciat per un delicte de danys en referència a aquests fets.