Mentrestant, Granollers vivia, al centre de la ciutat, la diada castellera de la Festa Major dels Blancs i Blaus, que tanca aquest diumenge a mitjanit amb el veredicte per saber quina de les dues colles s'emportarà la victòria d'una de les festes majors més importants de nova creació del nostre país. Al carrer de Cristòfol Colom, a tocar de l'estació de trens de la capital del Vallès Oriental, un home ha generat pànic entre les persones que hi passejaven.
Segons ha pogut saber ElCaso.cat, un home de nacionalitat marroquina, de 44 anys, ha robat un ganivet de carnisseria i corria pel carrer amenaçant la gent. El ganivet feia mig metre, segons han explicat diversos testimonis que han trucat al 112, el telèfon d'emergències, alertant dels fets.
Els Mossos redueixen l'home armat
L’arma, segons fonts policials, l’havia robada d’una fruiteria-carnisseria d'estil halal de la zona abans de començar a intimidar veïns i vianants. La situació ha obligat els Mossos d’Esquadra a activar diverses patrulles, entre elles el cap de torn operatiu, Congost 5, que era a la ciutat de Granollers. Finalment, han pogut reduir i detenir l’individu pels delictes d’amenaces. No consten ferits, ni entre ciutadans ni entre els agents que ha hagut de reduir l'home armat.
L’home, molt conegut al barri per protagonitzar aldarulls i incidents, acumula ja 17 detencions amb la d’avui. La seva presència pels carrers amb l’arma ha generat escenes de tensió i corredisses entre els veïns, que han quedat glaçats en veure com es passejava amb la fulla de 50 centímetres a plena llum del dia i amenaçava la gent. En el moment de ser arrestat, la policia ha comprovat que l'home anava completament drogat. Tot i que s'investigarà, ara per ara, sembla descartat que aquest incident tingui qualsevol motivació terrorista.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!