Nit moguda la d'aquest dimecres al barri de Ca n'Anglada de Terrassa. Era al voltant de les deu de la nit quan els serveis d'emergències rebien l'avís de diversos testimonis que alertaven que s'estava produint una baralla a l'avinguda de Barcelona. Segons ha pogut saber ElCaso.cat, un grup de joves magrebins armats amb pals es va dirigir cap a un supermercat pakistanès situat en aquesta via, a tocar del carrer de Wagner, i va intentar agredir i apallissar el seu propietari per causes que a hores d'ara es desconeixen.

En rebre l'avís que s'estava produint una batussa, es van dirigir fins a l'establiment diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Municipal de Terrassa per intentar dissoldre l'enfrontament i poder identificar els responsables o atendre possibles ferits. No obstant això, tan bon punt els agressors van veure com s'apropaven els indicatius policials, van començar a córrer i el grup es va dissoldre, sense que els agents poguessin identificar ni detenir ningú. La intervenció d'alguns veïns, que van ficar-se pel mig per impedir l'agressió, va evitar que el responsable de l'establiment acabés ferit. De fet, ni tan sols va ser necessari activar els efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

Un focus d'enrenou i conflictes

A hores d'ara, segons han explicat fons policials a ElCaso.cat, no hi ha cap denúncia d'aquests fets que va acabar sense ferits ni detinguts. Es desconeix quina relació tenia el propietari de la botiga amb el grup de joves magrebins i perquè aquests volien agredir-lo amb pals. Es tracta d'un establiment que s'ha convertit en focus d'enrenous i conflictes, ja que moltes tardes i nits persones amb problemes amb l'alcohol compren en aquest supermercat les seves begudes alcohòliques i s'asseuen als bancs de davant a consumir-les.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!