La Policia Local de Castelló d'Empúries ha aconseguit detenir uns lladres que havien robat poc abans a una família i a una parella al municipi de l'Alt Empordà. Els delinqüents, tres homes multireincidents de 29, 32 i 34 anys, la nacionalitat dels quals no ha estat revelada, havien aconseguit fugir, però un accident de trànsit els va frustrar els plans. Un cop es va poder confirmar que eren els lladres, tots tres van quedar detinguts per diversos robatoris amb força a l'interior de vehicles.

Alguns dels objectes robats / Policia Local de Castelló d'Empúries

Els fets van tenir lloc el passat dimecres 5 d'agost, quan agents de la Policia Local van intervenir en un accident de trànsit que havia tingut lloc al carrer Xaloc d'Empuriabrava. Després de l'impacte, que va deixar feris lleus, els ocupants d'un dels vehicles van intentar fugir corrent d'allà, però uns veïns que van veure la situació els ho van impedir. Quan va arribar la policia, va trobar-se amb els homes que intentaven fugir, i van poder-los capturar gràcies a l'ajut dels testimonis que els retenien allà.

Atrapats amb el botí de dos robatoris

Els agents no van trigar massa a entendre per què els tres homes intentaven escapar, i no era només per no haver de passar comptes amb el propietari de l'altre cotxe. Mentrestant, una parella va informar els agents que acabava de patir un robatori amb força a dins de la seva autocaravana, que tenia aparcada a la zona de la platja de la Rubina. Les dues víctimes van veure els tres homes i els van reconèixer immediatament com els lladres que havien entrat a la caravana. Els agents van inspeccionar la zona i van poder recuperar diversos objectes que les víctimes van reclamar com a propis.

Dos mòbils i una tauleta furtats / Policia Local de Castelló d'Empúries

La cosa no va acabar aquí. Més tard, una altra família va denunciar un segon robatori. Les noves víctimes deien que els havien desaparegut dos mòbils i una tauleta del cotxe mentre estaven en un parc aquàtic, uns objectes que també duien a sobre els lladres d'abans. Per aquest motiu, es va detenir els tres individus, acusats de dos robatoris amb força, que van passar a disposició judicial.