Moltes persones aprofiten els mesos d'estiu per anar-se'n de vacances. Alguns prefereixen el mar, altres la muntanya i altres les grans ciutats, però, sigui com sigui, tothom busca passar uns dies de desconnexió i tranquil·litat. Per desgràcia, no tots els que viatgen tenen aquesta sort, com ha demostrat aquest divendres 10 de juliol un home que gairebé surt disparat per la finestra durant un vol de Grècia a Alemanya. Una de les finestres de l'avió s'ha trencat, i això ha causat que el forat xuclés un dels passatgers. Afortunadament, l'home no ha sortit disparat i se l'ha pogut salvar després que el pilot fes un aterratge d'emergència.
Una peça del motor ha sortit disparada
Els fets han tingut lloc aquest matí, durant un vol de Ryanair entre Salònica, a Grècia, i la ciutat de Memmingen, a Alemanya. Poc després d'enlairar-se, l'avió ha patit un problema que ha causat que una peça del motor caigués. Aquesta ha sortit disparada a alta velocitat, ha xocat contra una de les finestres i l'ha trencat. Quan la finestra s'ha desprès, l'avió ha patit una descompressió, i el forat ha xuclat un dels passatgers. Per sort, l'home no ha arribat a caure, tot i que ha quedat parcialment fora de l'avió i altres passatgers i membres de la tripulació l'han hagut d'ajudar per mantenir-lo a dins la nau. En el moment de l'incident, s'ha activat el protocol d'emergència i han caigut les mascaretes d'oxigen del sostre.
Els pilots han contactat amb la torre de control de l'aeroport de Salònica, d'on havien sortit, per demanar fer un aterratge d'emergència. Segons ha afirmat Ryanair en un comunicat, l'avió ha pogut aterrar amb normalitat a l'aeroport i els passatgers han tornat a la terminal. D'altra banda, l'home afectat ha estat atès pels sanitaris, que han avaluat el seu estat, tot i que no s'ha revelat més informació al respecte.