El fill de Xavier García Albiol està entre els ferits a l'atropellament a l'RCDE Stadium abans del derbi, segons ha confirmat ElCaso.cat. El succés ocorregut abans del partit entre l'Espanyol i el Barça d'aquest dijous  i ha deixat unes catorze persones ferides, la més greu de les quals té el fèmur trencat, mentre que el fill de l'alcalde de Badalona és un dels ferits lleus després que li hagin atropellat el peu. Ha estat traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu, on també hi ha anat son pare.

Una estona després dels fets, l'alcalde ha confirmat en un missatge a X que el seu fill és un dels ferits en l'atropellament a l'RCDE Stadium. "Ara estem a l'hospital fent-li proves, possiblement, quedarà en un esguinç al peu", ha informat, en una piulada de les 23.00 hores. I ha conclòs: "Espero que la resta de ferits siguin també de poca gravetat".

 

Alguns aficionats estaven donant cops contra el cotxe a les portes de l'estadi i li han provocat destrosses. La conductora, que tot sembla indicar que s'hauria posat nerviosa, ha perdut el control del vehicle, ha pujat a la vorera i ha atropellat diverses de les persones que hi havia. Les primeres investigacions apunten al fet que la dona s'hauria equivocat de pedal, però els investigadors ho han de confirmar. La dona ha estat detinguda després de ser traslladada a un CAP i els Mossos tracten els fets com un accident, no pas com un atemptat.

 

Després de l'atropellament, els aficionats que hi havia a la vora han anat cap al vehicle i han intentat atacar-la. Els Mossos d'Esquadra han hagut de carregar contra ells per tal que es dispersessin i així protegir-la,  a més de facilitar les tasques dels serveis d'emergències. Els agents han donat per controlada la situació i han assegurat que en cap cas suposa un risc per a les persones que es troben a l'interior del recinte esportiu.