Els Mossos d'Esquadra investiguen un tiroteig que ha deixat un home mort aquesta tarda a Castelldefels. Al voltant de les quatre de la tarda un home ha rebut l'impacte de tres trets al cos, per l'esquena, al mig del carrer, a tocar d'una illa de contenidors del carrer del Dr. Fleming. La víctima ha resultat ferida crítica i ha acabat morint al mateix lloc dels fets, segons ha pogut saber ElCaso.cat. Es tracta d'un home de l'Europa de l'Est, que s'haurà d'acabar d'identificar i d'aclarir quina relació tenia amb l'autor dels trets, que s'ha pogut escapar.

Recerca del pistoler

La policia catalana ha iniciat un dispositiu, també amb l'activació de l'helicòpter policial, per a poder localitzar el pistoler escapat, que segons alguns testimonis, s'ha amagat a la zona del parc de la Muntanyeta. Ara per ara, amb la mínima informació recollida dels fets, la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) ha obert una investigació per aclarir-los i poder identificar l'autor dels trets, que, tot sembla indicar, tal com la víctima, podria estar relacionat amb el negoci de la droga, tot i que caldrà que avancin les diligències per poder conèixer més detalls dels fets.

Segons diversos testimonis, que ja han explicat el que han vist a la policia, l'autor dels trets, que anava tapat i vestit de negre, ha disparat a la víctima per l'esquena, al mig del carrer, i tots coincideixen que han sentit tres detonacions. Alguns dels testimonis, en sentir els trets, s'han amagat, atemorits. Els agents han acordonat la zona de manera paral·lela en la recerca de l'autor dels trets per tal de recollir indicis dels fets, escoltar el testimoni de les persones que han vist els fets i poder aclarir què ha passat. Fins al lloc dels fets s'hi ha desplaçat el jutge de guàrdia, que ha fet les tasques pertinents per ordenar l'aixecament del cadàver.

Imatge de l'helicòpter dels Mossos sobre Castelldefels / Cedida

Més casos oberts

La feina s'acumula. Els Mossos mantenen obertes també dues investigacions per aclarir les morts violentes de dos homes aquest cap de setmana. Un d'una ganivetada, davant d'un bar musical de Molins de Rei, on es busquen diverses persones, i també a Tarragona, per la mort d'un home amb un tret el cap trobat en una zona rural a tocar del camp del Nàstic, a l'espera que les investigacions aclareixin què va passar si es tracta d'un crim o d'un accident.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!