Una parella canària i les seves mares han viscut una desconcertant experiència vacacional aquest estiu a Malta. La família havia reservat un apartament a través de la plataforma d'Airbnb i tot semblava anar vent en popa fins que van arribar al seu destí i ningú els va rebre a les portes del pis que havien llogat. La propietària de l'immoble semblava que s'havia esfumat, i ni els responsables de l'aplicació ni els veïns als quals van preguntar sabien res de la dona. Després d'un parell de dies desesperats i havent d'allotjar-se en un hotel, va ocórrer el pitjor escenari possible: la senyora va aparèixer morta a l'interior del seu pis. 

Va deixar de contestar els missatges 

Segons han explicat en declaracions a la Cadena Ser, la parella havia reservat l'apartament amb antelació, i durant els mesos posteriors van establir una conversa continuada amb la propietària. Aquesta comunicació, però, va tallar-se sobtadament uns dies abans de fer el viatge. Això els va semblar estrany, però no li van donar molta importància, ja que les ressenyes que tenia la dona a la plataforma eren prou bones, i quan van parlar els va semblar de confiança.

No obstant això, la seva preocupació va anar en augment. En arribar a l'adreça indicada per la propietària, no hi havia ningú; tampoc van poder trobar les claus per entrar a l'apartament, i la senyora no contestava ni als nombrosos missatges que li van deixar, ni a les trucades telefòniques. Desconcertats, van acudir al domicili de la dona, que estava a prop, però tampoc no van obtenir resposta. Segons els veïns, feia dies que no se la veia, però era quelcom habitual, ja que no acostumava a sortir molt. 

La van trobar morta dins del seu domicili 

Després d'un parell de dies sense notícies, els veïns van decidir trucar a la policia, que va entrar per la força al domicili de la dona. La misteriosa desaparició va quedar resolta en aquell moment: la senyora, que, segons han pogut esbrinar els investigadors, havia estat malalta uns dies abans, havia mort dins del seu pis. La família canària, que havia viatjat a Malta per gaudir d'uns dies de vacances, va quedar devastada en conèixer la notícia, i van contactar amb Airbnb per fer-los saber el que havia passat. No obstant això, des de la plataforma no van poder donar-los una solució més enllà de retornar-los els diners.