Una nit de festa que es va acabar convertint en un malson. Una estudiant espanyola de 20 anys, d'Erasmus a la ciutat italiana de Milà, ha estat agredida sexualment en grup dos cops en pocs minuts de diferència. Els fets van tenir lloc la nit entre el 22 i el 23 de maig, quan la jove va sortir de festa a The Beach, un famós club de la Via Corelli, acompanyada d'una amiga, també espanyola, de 22 anys. Allà, entre la música i el ball, les dues amigues van conèixer dos nois, amb qui van parlant durant una bona estona. En un moment en què les dues joves es van perdre de vista, però, els nois van dir-li a la víctima de sortir un moment a fora del local.

Comencen a agredir-la en un carreró i acaben en un descampat

Quan ja estaven al carrer, aprofitant de la confiança que s'havien guanyat, la van fer a anar a un carreró fosc i allunyat de la gent, on els dos homes la van començar a agredir sexualment. Posteriorment, van trucar a dos amics més perquè s'unissin a ells i, contra la voluntat de la noia, que en tot moment va intentar desfer-se dels seus agressors sense èxit, la van fer pujar a un cotxe i la van portar cap a un descampat proper a l'aeroport. Allà, segons detalla Corriere della Sera, els quatre nois la van violar en grup fins que, quan ja en van tenir prou, la van fer sortir del cotxe i la van deixar allà abandonada mentre ells marxaven com si res.

La víctima, en estat de xoc, va poder contactar amb la seva amiga i van anar cap a l'hospital, on van confirmar que havia estat víctima d'una agressió sexual. Tot seguit, amb l'informe mèdic, van denunciar els fets a la policia italiana. La Fiscalia de Milà ha emès un "codi vermell" i s'ha obert una investigació per tal d'identificar i detenir els agressors abans no puguin atacar una altra persona. En aquest sentit, s'ha recollit la declaració de la víctima, la seva amiga i alguns testimonis, al mateix temps que s'estan inspeccionant els seus telèfons mòbils i les càmeres de videovigilància tant del local com dels carrers del voltant. Mentrestant, la víctima ha decidit posar al fi al seu Erasmus a Itàlia i ja ha tornat cap a casa.

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí