Inici de curs amb problemes a l'escola Àngel Guimerà de Balaguer, a la Noguera. No fa ni dues setmanes que els nens han tornat al centre i l'equip directiu ha optat per suspendre les classes d'aquest dimecres després de la presumpta agressió a un professor per part del pare d'un dels alumnes. Tot s'hauria originat per un comentari que va fer el docent a un dels menors i que la seva família va malinterpretar. Aquest dilluns, es va convocar una taula de mediació per intentar solucionar el conflicte, però lluny d'arribar a una entesa, el pare va agredir el professor.
Classes suspeses i concentració davant l'escola
Arran de l'agressió, l'escola ha denunciat els fets i ha decidit suspendre totes les classes que havien de tenir lloc aquest dimecres, tal com ha avançat Catalunya Ràdio. Al mateix temps, s'ha convocat una concentració a les portes de l'escola per condemnar els fets i mostrar el rebuig de tota la comunitat educativa i de la resta de pares. L'alcaldessa de Balaguer, Lorena González, s’ha mostrat preocupada i ha posat de manifest a la necessitat d’un tècnic d’integració social al centre per mirar d’evitar situacions d’aquest tipus en un futur, ja que aquest any no n'hi ha cap.
Per la seva banda, des del Departament d'Educació estan al cas de la presumpta agressió del pare de família al professor de l'escola Àngel Guimerà, un fet que han catalogat com "aïllat". Representants del departament també estaran aquest dimecres a la concentració convocada davant el centre educatiu i la inspecció d'Educació i la direcció dels Serveis Territorials, juntament amb l'Ajuntament de Balaguer, estan abordant el cas i treballant per mantenir la normalitat del funcionament del centre.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!