L'actor nord-americà Arnold Schwarzenegger ha hagut de desemborsar una important quantitat de diners a les duanes alemanyes. L'intèrpret de Terminator va arribar a l'aeroport de Múnic aquest dimecres a la tarda amb un rellotge valorat en 26.000 euros a l'avantbraç, que l'exgovernador de Califòrnia pretenia subhastar al cim del clima que se celebrarà aquest dijous a la localitat austríaca de Kitzbühel. El seu problema va ser no haver declarat el luxós article, de la marca suïssa Audemars Piguet, ja que és considerat un producte d'importació. 

Durant poc més de tres hores, Arnold Schwarzenegger va estar retingut a l'aeroport mentre els funcionaris li feien tota mena de preguntes personals, com quants fills té, el nom de la seva parella, quants diners té al banc, entra d'altres, segons ha informat el diari alemany Bild. Els treballadors de l'aeroport van reconèixer Schwarzenegger, però han assegurat als mitjans que el van aturar durant un control aleatori que res tenia a veure amb la identitat de la famosa estrella de Hollywood. L'actor els va intentar fer entendre que el rellotge seria objecte d'una subhasta amb finalitats benèfiques, però, fins que no va pagar l'elevada multa que li exigien, no va poder marxar. 

Va haver d'anar a un banc 

A l'article de Bild, informen que l'import que va haver de pagar per la importació no declarada del rellotge a la Unió Europea, ascendia als 35.000 euros. A sobre d'això, també el van multar, amb el resultat d'altres 5.000 euros desemborsats. L'actor volia pagar els 40.000 euros, més del doble de l'import original del rellotge, amb targeta de crèdit. No obstant això, els funcionaris de duanes li van dir que havia de pagar sí o sí el 50% de l'import en efectiu. Com que no portava tants diners a sobre, un agent el va haver d'acompanyar a un banc

A més a més, la seva parella, que viatjava amb ell, no els va poder acompanyar a la sucursal, per, sempre segons Bild, assegurar que l'actor "tornés a l'aeroport". Finalment, van poder marxar, rellotge inclòs, però van perdre la connexió a Àustria. Així i tot, Schwarzenegger s'ha mostrat optimista, i ha assegurat als mitjans que té clar que arribarà a temps per a la gala benèfica on té la intenció de subhastar aquest rellotge que tants maldecaps li ha ocasionat les darreres 24 hores.