Robatori que ha sortit malament. Els Mossos d'Esquadra han detingut aquesta nit, al voltant de les quatre de la matinada, un home marroquí que havia assaltat, encaputxat i juntament amb un altre home, el bar-restaurant Miranda, al carrer de la Rosaleda, a Alella, al Maresme. L'avís l'ha fet la Policia Local del Masnou, que ha rebut l'avís que el robatori estava en marxa i s'ha coordinat amb els Mossos d'Esquadra i la policia local d'Alella per anar fins al lloc de l'incident. Quan han arribat, han comprovat que una reixa i una finestra estaven forçades i que algú havia accedit a l'interior. Els dos lladres, però, en veure l'arribada de les patrulles, han fugit. Els agents els han perseguit per diversos carrers d'Alella, fins que n'han pogut detenir un. Es tracta d'un home de 50 anys, marroquí, amb una vintena d'antecedents policials, segons ha pogut saber ElCaso.cat.

Els Mossos han trobat, en una zona de matolls, un bec de lloro, una eina que fan servir els lladres per forçar les tanques, i també un gat hidràulic i uns mitjons, que han quedat intervinguts per la policia per poder-los analitzar i relacionar, fins i tot, amb altres delictes semblants que es poden haver comès a la zona. Tot i que el segon lladre es va poder escapar, les gestions d'investigació que farà ara Mossos serviran per poder-lo identificar. A més, a la zona de la riera, abandonada, es va trobar la caixa registradora del bar, que encara no havien tingut temps de forçar, i que es va poder recuperar intacta i retornar als propietaris del bar.

Més robatoris

Els robatoris a l'interior de domicilis i establiments són una de les modalitats delictives que ha crescut els darrers mesos, no només a Alella i al Maresme, sinó també arreu del país. Els Mossos han incrementat els esforços per fer patrullatge preventiu, amb controls de pas i vigilàncies, per evitar-los. La ràpida reacció de la Policia d'Alella i les patrulles dels Mossos ha permès, aquesta matinada, detenir un dels lladres, que potser ara s'ho pensarà dues vegades. Sigui com sigui, però, no sembla que l'arrestat tingui cap intenció de canviar el seu modus vivendi. El malfactor arrestat aquesta matinada acumula una vintena d'antecedents, molts d'ells per robatoris o furts. Després de ser arrestat, entra i surt dels jutjats, i hi torna.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!