Hi ha persones que no toleren els animals i, en alguns casos, arriben a extrems per alliberar-se dels peluts, fins i tot quan es tracta dels d'altres persones. Aquest és el cas de Girona, on diversos veïns han denunciat que s'ha enverinat els seus gossos en un dels parcs de la ciutat. De moment es coneixen quatre casos, i un d'ells ha acabat amb la mort del pobre animal. Els afectats denuncien que no és la primera vegada que passa una cosa així, i exigeixen a l'Ajuntament que hi faci alguna cosa al respecte.
Al llarg d'aquesta darrera setmana, quatre gossos han resultat enverinats a la zona entre el parc de Vista Alegre i la llera del riu Onyar de la ciutat de Girona. Un dels gossos afectats ha mort, i n'hi ha un altre que es troba en estat greu. Els amos de les mascotes els han fet analítiques i han descobert restes de mata-rates al cos dels gossos. Els propietaris dels animals han demanat a l'Ajuntament que se senyalitzi la zona per evitar nous casos, i que s'investiguin els fets per descobrir qui és el responsable d'aquest acte tan cruel i poder-lo castigar. Els veïns també han alçat la veu, indignats, perquè consideren que al consistori no li importa la situació. No és la primera vegada que es dona un cas similar en els darrers anys, però l'Ajuntament mai ha fet res al respecte i sempre ho ha deixat passar. En aquesta ocasió, l'organisme assegura que preveu denunciar el cas a la justícia.
Crueltat contra els animals
Per desgràcia, sembla que s'està popularitzant fer mal als animals. A banda dels abandonaments, un fet molt comú, hi ha casos on no es busca desfer-se de la mascota, sinó directament matar les dels altres. Ahir mateix, dimarts 17 de març, la Policia Local del Vendrell va avisar els seus ciutadans després de descobrir trossos de carn farcits d'agulles i claus per terra, amb l'objectiu de lesionar els peluts.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!