Els Mossos d'Esquadra busquen dos homes que aquest dimecres al migdia han atracat la sucursal del BBVA de Juneda, a les Garrigues, i s'han endut uns 30.000 euros. Els fets s'han produït al voltant de les dues, quan dos encaputxats han accedit a l'oficina, situada al carrer de la Font, a la cruïlla amb el carrer Mossèn Cinto Verdaguer, i han amenaçat els treballadors que en aquells moments hi havia a l'interior a punta de pistola. Els assaltants han lligat els empleats i els han tinguts retinguts durant una hora, tal com ha pogut saber ElCaso.cat, fins que finalment han aconseguit marxar amb un elevat botí de milers d'euros i sense que ningú resultés ferit.

Els dos lladres, dos homes grans, han pogut fugir en un vehicle i, en rebre l'avís de l'atracament, s'han activat ràpidament efectius dels Mossos d'Esquadra. S'ha activat l'operació Gàbia a les carreteres més properes per intentar atrapar els assaltants abans que poguessin fugir massa lluny, però no ha estat possible i, a hores d'ara, encara no se'ls ha pogut detenir. La policia catalana ha obert una investigació per tal d'esclarir els fets, mirar d'esbrinar la identitat dels dos lladres per a poder-los detenir i determinar si l'arma de foc que han fet servir per intimidar els treballadors era real o simulada.

Dos atracaments simultanis, un a Juneda i l'altre a Girona

Com si s'haguessin posat d'acord, mentre els dos encaputxats assaltaven la sucursal del BBVA de Juneda, tres individus atracaven una oficina del Banc Santander a la ciutat de Girona. Era cap a tres quarts de tres de la tarda quan els tres homes han entrat a l'oficina tapant-se la cara amb mascaretes i ulleres, han amenaçat els empleats i clients amb una pistola falsa i els han lligat perquè no oposessin resistència. Un testimoni, ja que es tracta d'un carrer molt transitat a aquelles hores, ha alertat als serveis d'emergències i efectius dels Mossos, que tenen la comissaria a uns 500 metres, hi han arribat en segons. Els agents han deixat els lladres sense escapatòria i els han detingut, sense que poguessin endur-se els diners i sense que ningú resultés ferit.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!