La mort de la dona que dilluns al matí va ser trobada sense vida al barranc del Gendre, a Riudecanyes, al Baix Camp, encara no s'ha pogut aclarir. La policia catalana no dona per fet que es tracti d'un crim, però tampoc ho descarta. Totes les línies d'investigació, ara per ara, estan obertes a l'espera que puguin avançar les diligències forenses que es van iniciar dimarts, l'endemà de la troballa de la dona. Tal com va avançar ElCaso.cat, el cos no presentava signes de violència evidents. No tenia, per tant, ferides d'arma blanca o d'arma de foc, però per la manera com va ser trobat el cos i pel lloc, els Mossos, ara per ara, volen esgotar totes les línies d'investigació abans de tancar el cas. Es tracta d'una dona d'uns 40 anys, coneguda a la zona, que vivia amb la seva parella i freqüentava aquesta zona, a tocar d'un terreny que tenia. Ja està plenament identificada. Segons les primeres informacions, la dona es va precipitar des d'una altura considerable, i va ser localitzada a la part de baix del barranc. Com va caure, si va caure sola, també serà clau aclarir-ho per saber si es tracta d'una mort natural o d'un crim.
Totes les línies d'investigació, obertes
Ara per ara, la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la regió del Camp de Tarragona de la policia catalana s'ha fet càrrec del cas, a l'espera dels informes forenses i de les anàlisis de la zona que van fer, per poder reconstruir els darrers moments de la vida d'aquesta dona. El que també s'ha pogut saber ara és que tot sembla indicar que la mort era recent i que no es tractava de la troballa d'un cadàver que fes dies o setmanes que fos allà. El cos va ser localitzat al matí, a dos quarts de deu, i cap al migdia es va poder fer l'aixecament del cadàver.
Entre les línies d'investigació que ara mateix té la policia sobre la taula hi ha un suposat crim, que una altra persona intercedís en la mort d'aquesta dona d'uns 40 anys, o, al contrari, que es tracti d'una mort natural, un accident o un suïcidi. Les marques que té el cos de la suposada caiguda despisten els investigadors, que volen esperar a tenir totes les proves per emetre un veredicte. Sigui com sigui, però, tot i que s'ha pres declaració a persones properes a la dona, no consta que hi hagi cap detingut.
El cas de la mort d'aquesta dona, trobada en estranyes circumstàncies i sense vida, en aquest barranc de Riudecanyes, com no podia ser d'altra manera, ha obert totes les hipòtesis possibles, no només a la policia, sinó també al municipi, que espera rebre notícies sobre els fets. El consistori, ara per ara, tampoc s'ha pronunciat més enllà de dir que no tenen més novetats que les publicades pels mitjans de comunicació dilluns al vespre.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!