Atac a punta de navalla i intent d'electrocució al bell mig de Barcelona. Segons ha pogut saber ElCaso.cat, una dona, de 39 anys i nacionalitat espanyola, d'ètnia gitana, ha trobat pel carrer a la capital catalana la suposada amant del seu marit i li ha posat una navalla al coll, amenaçant-la de mort, per després, en arribar l'home, treure una tàser i intentar electrocutar-la. Els fets han tingut lloc aquest dimarts, 11 de febrer, al matí, a la cruïlla entre els carrers Creu Coberta i Consell de Cent, al districte barceloní de Sants-Monjuïc. Els Mossos d'Esquadra l'han detingut per un delicte d'amenaces.

Navalla intervinguda ElCaso.cat
La navalla de grans dimensions intervinguda pels Mossos d'Esquadra a Barcelona / ElCaso.cat

Pel que sembla, la dona, que té sis antecedents i ha estat detinguda —amb la d'avui— set vegades, havia descobert una suposada infidelitat del seu marit i en trobar-se pel carrer la que seria l'amant, ha tret una navalla de grans dimensions, li ha posat al coll i li ha tallat un floc de cabells. Segons ha pogut saber aquest mitjà, minuts més tard ha arribat el marit i les ha separat, però l'ara arrestada ha continuat amb la baralla i ha tret una tàser i ha intentat electrocutar la presumpta amant. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís d'uns aldarulls a l'altura del número 9 del carrer Creu Coberta de Barcelona i una patrulla motoritzada que era per la zona s'ha adreçat al lloc i l'ha detingut.

Investiguen què ha passat i si hi ha res darrere de l'agressió a Barcelona

Tot i les amenaces i les armes blanques fetes servir durant aquest enfrontament per una suposada infidelitat, cap persona ha resultat ferida. Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Sants-Montjuïc han obert una investigació per esclarir què ha passat i si hi ha res més darrere de l'agressió. De fet, una de les qüestions a tenir en compte en aquest tipus d'actes violents és que no hi hagi represàlies posteriors, tant de la dona que ha atacat, i ja ha estat detinguda set vegades, com dels altres dos, la que seria l'amant i el marit. 

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!