Inici de setmana turbulent a Lloret de Mar. Un foc ha cremat completament sis vehicles -dos cotxes i quatre motos- aquest dilluns a primera hora. Diverses persones van alertar de l'incendi pels volts d'un quart de vuit del matí des d'un aparcament del carrer dels Mestres d'aquest municipi de la Selva. Segons els avisos, un home havia calat foc a una de les motes que hi havia estacionades i les flames s'havien estès a la resta, afectant també alguns cotxes, deixant un tercer parcialment cremat. Segons sembla, l'home que suposadament havia provocat el foc resideix en un dels edificis propers i va poder ser detingut poques hores més tard pels agents de la Policia Local

El foc va ser provocat en el context d'una baralla entre veïns 

L'arrestat, de 37 anys i originari del Brasil, havia incendiat la moto d'un veí seu, suposadament, en el context d'unes baralles que fa temps que duren entre els dos. De fet, aquest no va ser el primer cop que va intentar provocar-li danys: durant l'estiu va intentar incendiar el seu pis, segons ha avançat el diari Lloret Gaceta

Dilluns, diversos testimonis van declarar haver vist el sospitós sortir de casa seva de matinada, cap a quarts de set, amb una ampolla a la mà que, segons sembla, contenia algun tipus de líquid inflamable que va fer servir, suposadament, per incendiar la moto del seu rival. Entre els dos homes fa temps que existeix una enemistat per motius que s'estan investigant, i el propietari de la moto cremada ja va interposar una denúncia contra ell fa mesos. 

Diverses dotacions dels Bombers de la Generalitat s'hi van desplaçar per apagar els focs, així com patrulles de la Policia Local que van obrir una investigació per esclarir les circumstàncies de l'incident. Amb les declaracions dels testimonis van identificar el sospitós, a qui van localitzar pels volts de les onze i van procedir amb la seva detenció. 

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!