Els passatgers, el pilot i els tripulants no s'ho podien creure. Un vol de l'aerolínia britànica easyJet que cobria la ruta entre Tenerife i Londres va haver de cancel·lar l'enlairament per un fem. Sí, precisament anaven amb retard i tot perquè un client "va defecar al terra del lavabo", segons ha explicat Daily Mail. Les imatges ja s'han fet virals a les xarxes socials i a més dels fets pels quals l'aeronau no sortia de l'aeroport, els diferents vídeos mostren diversos trossos de paper higiènic escampats per la passarel·la entre les dues línies de seients dels viatgers. El pilot, davant aquests fets, va fer un comunicat a bord que va provocar la mobilització de totes les persones que eren allà en aquell moment.

"És bastant divertit defecar al lavabo davanter, així que ara passarem la nit aquí, ara us traurem a tots... i organitzar hotels i després volarem", va comunicar el pilot pels altaveus de l'avió. A més, va precisar que tornarien l'endemà al matí per intentar volar de Tenerife a Londres. El vol d'easyJet EZY8054 havia d'enlairar-se a les 20.05 hores des de l'illa canària d'aquest diumenge i arribar a la capital britànica a les 00.20 hores. Però el temps passava i finalment van decidir cancel·lar-lo. Els passatgers van ser portats fora de l'aeronau i la companyia aèria va intentar reallotjar-los per dormir a la zona, però finalment, com explica el rotatiu citat, va admetre que "no va poder trobar habitacions d'hotel a la zona", la qual cosa va obligar els clients a buscar-se la vida per dormir aquella darrera nit a les Illes Canàries.

Caos amb els allotjaments i "comunicació zero"

easyJet va haver de cancel·lar el vol per l'ocurrència d'un passatger de defecar al terra de l'avió. Tanmateix, la reubicació de les persones que anaven cap a Londres no va ser possible. "A causa de la demanda extremadament alta, malauradament no podem trobar habitacions d'hotel a l'àrea. Si necessiteu una habitació d'hotel i podeu fer els seus propis arranjaments, us reemborsarem el cost d'una habitació a un preu raonable, els àpats i els costos de viatge cap a i des del seu hotel", va expressar aquest diumenge la companyia. Però tot això, amb restriccions perquè els demanaven que cerquessin un allotjament d'aproximadament "tres estrelles o equivalent". L'aerolínia va disculpar-se per tot el succeït, tot i que segons el mitjà citat els passatgers van assegurar que va haver-hi "comunicació zero" abans de suspendre el vol definitivament a la capital britànica.