Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 26 anys que aquest matí ha accedit en una oficina de CaixaBank al centre de Barcelona i després d'entrar en un despatx de l’oficina i emportar-se una quantitat de diners, ha agredit una de les persones que l’ha volgut aturar. L’ha llençat a terra d’una empenta i ha intentat escapar, si bé s’ha pogut retenir i una patrulla dels Mossos d’Esquadra que era a la zona i que ha accedit a l’oficina l’ha pogut detenir per un robatori amb violència i un delicte de lesions.
Ha volgut marxar amb un sobre amb diners
Segons ha pogut saber ElCaso.cat, l’home ha visitat l’oficina a primera hora del matí i ja ha generat problemes amb els treballadors de l’oficina, per causes i motivacions que es desconeixen. Més tard, però, ha tornat a l’oficina i ha seguit amb les pressions i el comportament hostil contra els treballadors i responsables de l’oficina del centre de la ciutat.
Ha estat en un moment d’aquesta segona visita que l’home ha aprofitat, després d’agafar unes claus, d’accedir a un dels despatxos que habitualment es fan servir per atendre a clients, i s’ha apoderat d'un feix de bitllets, dels quals no se’n coneix la quantitat, i ha volgut sortir corrent de l’oficina, moment en què ha estat aturat i ha agredit a la persona que el volia frenar.
Molta expectació a plaça de Catalunya
L’incident, que no ha anat a més i s’ha pogut acabar amb la detenció neta del jove, ha generat molta expectació a la plaça de Catalunya, on està ubicada l’oficina on s’han produït els fets.