Després que dimarts de la setmana passada es desmantellés un narcopís regentat per tres homes marroquins a Lloret de Mar, els Mossos d'Esquadra han tornat a donar un cop contra el narcotràfic en aquest municipi de la Selva amb l'arrest de quatre persones, homes, també marroquins, de 19, 22, 37 i 40 anys, enxampats l'endemà per un agent de la policia catalana fora de servei quan intentaven transportar la mercaderia -haixix i marihuana- des d'un pàrquing privat. Al policia li va cridar l'atenció un dels homes que s'estava passejant amunt i avall davant de l'entrada de l'aparcament en actitud vigilant. Quan hi va entrar, va decidir seguir-lo i va descobrir altres dues persones amagades rere una columna. Llavors, va decidir sortir per trucar a comissaria demanant reforços, però va veure una patrulla de la Policia Local i els va aturar demanant assistència.

La policia municipal va arribar just a temps de veure com els tres homes sortien del pàrquing portant una nevera i una maleta. En obrir-les, van trobar dins del frigorífic un total de 20 blocs d'haixix congelats, mentre que la bossa de viatge contenia una gran quantitat de marihuana envasada al buit. Durant l'escorcoll els van localitzar les claus de dos cotxes i en un dels maleters, una motxilla amb deu bosses més plenes de maria. La Policia Local de Lloret de Mar va procedir amb la detenció d'aquests tres individus, acusats d'un delicte contra la salut pública en la modalitat de tràfic de drogues. Posteriorment, els van posar en mans dels Mossos que van iniciar una investigació.
Enxampen el quart involucrat quan intentava entrar al narcopís
Les identificacions dels tres detinguts, que fins aquell moment no tenien antecedents, els van relacionar amb un domicili que feien servir com a narcopís. Va ser en aquest habitatge on, dijous de matinada, van enxampar el quart home quan intentava accedir-hi. Quan els agents li van donar l’ordre d’aturar-se va fer cas omís i va intentar fugir, sense èxit, i va ser arrestat també per un delicte de tràfic de drogues i un altre de desobediència als agents de l’autoritat.
Dins del narcopís van intervenir 18.380 euros en efectiu, 670 grams de cocaïna, 32 grams de cabdells de marihuana, una bàscula de precisió i una d’elèctrica. Pel que fa a les substàncies requisades al pàrquing, el pesatge va donar un resultat de 32,160 quilograms de marihuana i deu quilograms d’haixix; tot plegat tindria un valor al mercat negre de 97.166 euros.

Tots quatre camells van passar a disposició del Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia de Blanes el 19 de juliol.