Un grup d'estafadors, capturat in fraganti a Castelldefels (Baix Llobregat). Dos homes i una dona, tots tres de nacionalitat espanyola, segons ha pogut saber ElCaso.cat, han estat detinguts pels Mossos d'Esquadra, amb la col·laboració de la Policia Local de Castelldefels, quan intentaven estafar una àvia de 80 anys al carrer amb la tècnica dels diners falsos. Els delinqüents oferien molts diners, que no eren reals, a canvi de joies i diners, en aquest cas, reals.
Els tres delinqüents, els dos homes i la dona, es dedicaven a les estafes, però amb un mètode força peculiar. Es feien passar per persones amb alguna mena de discapacitat, concretament amb problemes de mobilitat, i feien veure que s'estaven deixant enganyar per alguns dels membres dels grups d'estafadors. Durant aquesta suposada actuació al carrer de l'esmentada ciutat metropolitana barcelonina, segons han explicat fonts properes al cas a aquest mitjà, l'octogenària va picar i a partir d'aquí la van intentar enganyar.
Enxampats in fraganti a Castelldefels i amb cartons de bitllets falsos al cotxe
I ho haurien aconseguit, si no fos perquè a la zona hi havia agents de paisà dels Mossos d'Esquadra, coneguts com els Fura, que van veure com la dona entregava els diners i anaven al banc a buscar-ne més. L'objectiu era que ella els hi donés voluntàriament, sense saber que l'estaven estafant, tot l'efectiu possible. En un moment donat, la policia catalana, amb la col·laboració de la Policia Local de Castelldefels, va actuar, els va identificar i van escorcollar el cotxe dels suposats delinqüents. A l'interior van trobar cartons que simulaven els bitllets falsos. Tots tres, els dos homes i la dona, van ser detinguts in fraganti per aquest engany que no van aconseguir consumar.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!