La ciutat de Terrassa està passant per una temporada complicada amb diversos robatoris, assalts i fins i tot algun tiroteig en aquests darrers dies. Aquesta situació d'inseguretat no millora, i els problemes continuen presents a la cocapital del Vallès Occidental. Ahir, dimarts 18 d'agost, va haver-hi una baralla que va acabar amb una persona amb una ferida al cap que, afortunadament, no va ser prou greu per posar la seva vida en perill. La Policia Municipal de Terrassa va localitzar l'autor dels fets, del qual no s'ha revelat més informació, i va detenir-lo per un delicte de lesions menys greus.
Segons ha explicat la policia a ElCaso.cat, els fets van tenir lloc ahir, cap a les sis de la tarda, a la plaça Estació del Nord. El cos local va rebre un avís que els informava que hi havia una baralla, i els agents van activar-se ràpidament. En arribar al lloc dels fets, van trobar una persona, de la qual tampoc s'ha donat més informació, amb una ferida al cap, i dos testimonis van informar els policies que l'agressor havia marxat amb un altre grup cap a la Rambla. Els agents van anar a buscar l'individu i el van trobar poc després. Un cop localitzat, els policies el van detenir per haver-li causat lesions menys greus a l'altre individu. La Policia Municipal de Terrassa no ha volgut revelar més detalls sobre aquests fets o el motiu pel qual els dos individus es van barallar.
Problemes a Terrassa
La situació a Terrassa últimament està sent complicada. Ahir mateix, va haver-hi un incendi que va revelar una plantació de marihuana amagada al municipi. D'altra banda, dissabte va haver-hi un tiroteig a l'avinguda de Madrid que va deixar una persona amb una ferida de bala. L'objectiu dels delinqüents, però, no són només les persones; els negocis també tenen problemes. Darrerament, hi ha hagut dos robatoris molt similars a la ciutat, en què un grup ha assaltat botigues de segona mà a punta de pistola per robar diners i joies. També va haver-hi un robatori al MediaMarkt, en què van rebentar la porta amb un gat hidràulic i van utilitzar extintors per desfer-se de la policia. La ciutat vallesana no es troba en el seu millor moment quant a seguretat ciutadana, i caldrà veure com evoluciona la situació durant els pròxims dies.
