Un home ha mort aquest matí a Mataró (Maresme) després de ser atropellat per un vehicle a la BV-5031. El conductor del cotxe que ha provocat l’accident ha fugit de l’escenari, i els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per identificar-lo i poder procedir amb el seu arrest.

El conductor, en crida i cerca

La policia ha rebut l'avís a les 7:48 hores d'aquest dilluns i s'han desplaçat immediatament al lloc de l'accident, al punt quilomètric 2,2 de la carretera que uneix Mataró amb Arenys de Munt. La víctima, un home de 84 anys, estava passejant en el moment que es va produir el sinistre, en circumstàncies que encara estan per determinar.

Fins al lloc dels fets s'han desplaçat quatre patrulles dels Mossos, tres ambulàncies i el servei de suport psicològic del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). En arribar els sanitaris només han pogut certificar la mort de la víctima, i els Mossos han constatat que el vehicle que havia provocat l'accident havia marxat. A hores d'ara es troba en crida i cerca, i la policia catalana està treballant per poder identificar-lo i detenir-lo al més aviat possible.

Accident mortal a l’Anoia

El passat divendres 23 de desembre el conductor d’un camió va morir en un accident de trànsit a l’altura de Calonge de Segarra (Anoia). El Servei Català de Trànsit va rebre un avís passades les sis de la tarda que s’havia produït un accident al punt quilomètric 33,5 de la carretera C-1412a.

Per circumstàncies desconegudes el camió havia sortit de la via i havia caigut per un terraplè d'uns vuit metres. El conductor, un home de 55 anys, va morir a conseqüència de l'impacte, i els sanitaris del SEM desplaçats al lloc del sinistre no van poder fer res per salvar la seva vida. Quatre patrulles dels Mossos, cinc dotacions dels Bombers i dues ambulàncies van desplaçar-se fins al lloc on s'havia produït l'accident.