Moments de màxima tensió els que aquest dijous al matí s'han viscut a la sucursal de Caixabank de Montbrió del Camp. Era al voltant de les nou del matí, pocs minuts després de l'horari d'obertura de l'oficina, quan un home amb la cara tapada per ocultar el seu rostre ha entrat en aquesta sucursal ubicada a l'avinguda de Sant Jordi d'aquest municipi del Baix Camp. L'individu, armat amb una pistola, que a hores d'ara es desconeix si era una arma de foc real o simulada, ha encanonat els treballadors i els ha amenaçat per tal que li donessin els diners.
Els empleats del banc, davant aquesta situació i tement que els pogués passar qualsevol cosa, han obeït el lladre que els apuntava amb l'arma i li han donat els diners en efectiu que tenien. Tot seguit, l'home ha fet mitja volta i ha abandonat l'oficina amb el botí sense arribar a ferir ningú. Segons ha avançat el Diari de Tarragona, un cop ja havia marxat, els treballadors han alertat els serveis d'emergències i diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra s'han desplaçat fins al lloc, però l'assaltant ja havia aconseguit fugir.
Els Mossos investiguen els fets i busquen el lladre
Arran de l'atracament, els Mossos han muntat diversos controls als accessos i sortides de Montbrió del Camp, però no se l'ha pogut aturar i el lladre, a hores d'ara, segueix en parador desconegut. La policia catalana ha obert una investigació per tal d'esclarir els fets i poder identificar, localitzar i detenir el lladre, al mateix temps que es mira si actuava sol o tenia algun còmplice fora. S'ha pres declaració a totes les persones que eren a la sucursal en el moment de l'atracament i també s'estan inspeccionant les imatges de les càmeres de seguretat. A hores d'ara, no ha transcendit quin ha estat el botí que s'ha endut el lladre.
Tercer atracament en una sucursal bancària a Catalunya en poques setmanes
El de Montbrió del Camp és el tercer atracament en una sucursal bancària que es produeix a Catalunya en les darreres setmanes. A principis d'octubre, en un mateix dia i amb molt poques hores de diferència, es van produir dos atracaments sense cap vinculació entre si, un en una oficina del Banc Santander a Girona i un altre a l'oficina del BBVA de Juneda, a les Garrigues. En tots dos casos, els assaltants hi van accedir encaputxat al voltant del migdia i van lligar empleats i clients a punta de pistola amb l'objectiu d'intimidar-los i endur-se els diners. No obstant això, mentre a Juneda van aconseguir escapar-se amb 30.000 euros, a Girona el fet de tenir la comissaria dels Mossos a pocs metres de distància va fer que no tinguessin temps de fugir i acabessin detinguts.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!
