Un habitual de la policia va ser detingut aquest dilluns, 11 d'agost, a Torredembarra, al Tarragonès, després d'intentar cometre diversos robatoris amb violència i intimidació a veïns del municipi, atacant quatre persones pel carrer en només dues hores. Els fets van començar a dos quarts de tres de la tarda. Els agents de la Policia Local van rebre un avís d'un home que havia intentat robar a una dona al passeig de la Sort. Tot i la trucada, ni la víctima ni els testimonis van voler denunciar, per això els agents no el van poder detenir quan el van veure prenent una cervesa assegut en un banc

Quan faltaven vint minuts per a les quatre, els agents de la policia del municipi van rebre un altre avís per un intent de robatori a dues noies, aquest cop al carrer de la Capella, però l'autor es va escapar. En arribar al lloc, la policia va rebre un tercer avís: l'autor dels fets havia tornat al passeig de la Sort i estava agredint una altra persona. La Policia Local s'hi va dirigir i va ser allà on van poder detenir l'home, quan ja passaven vint minuts de les quatre de la tarda.

L'home, multireincident i conegut per la policia 

Segons ha pogut saber ElCaso.cat, el detingut, de 36 anys, té quatre antecedents policials. A més, era molt conegut pel cos policial. Segons la Policia Local de Torredembarra, es tracta d'un veí que habitualment intimidava els vianants del carrer, demanant diners i amenaçant-los

Mentre l'home espera a passar a disposició judicial, la Policia Local i els Mossos d'Esquadra estan elaborant un informe sobre la multireincidència del detingut, amb l'objectiu d'enviar-lo al jutge de guàrdia i al Ministeri Fiscal i poder acabar amb la conducta de l'individu. 

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!