La policia és l'encarregada de capturar i detenir els delinqüents que trenquen la llei a casa nostra, però, a vegades, són els veïns els que decideixen complir amb aquesta funció i prendre mesures quan veuen una injustícia als seus carrers. Això és exactament el que va passar a Manresa, al Bages, durant la revetlla de Sant Joan, aquest passat dimarts 23 de juny. Un home de 28 anys va agredir un senyor gran quan aquest li va recriminar la seva actitud, i li va causar danys. Després d'això, va intentar escapar, però els testimonis el van enxampar i el van retenir fins que van arribar els Mossos d'Esquadra per arrestar-lo. L'home, del qual no s'ha revelat la nacionalitat, ha quedat detingut per un delicte de lesions.

Els fets van tenir lloc cap a les deu de la nit al centre de Manresa, concretament a la baixada dels Drets. Hi havia un individu causant problemes al carrer, cridant i insultant a crits. A causa d'això, un home gran va cridar-li l'atenció i li va recriminar la seva actuació. En comptes d'acceptar la crítica i canviar el seu comportament, el delinqüent va atacar l'home gran, segons els testimonis, "agredint-lo violentament", de forma exageradament agressiva, i causant-li algunes lesions a la cara. Després d'això, l'agressor va intentar fugir, però alguns veïns que havien vist els fets van perseguir-lo, el van caçar i van poder retenir-lo durant una estona.

Víctima i agressor, a l'hospital

Es va avisar els Mossos d'Esquadra, que ràpidament van enviar una patrulla de paisà cap al lloc, segons avança Nació Manresa i han confirmat fonts del cos a ElCaso.cat. Els agents van parlar amb tothom, i tots els testimonis coincidien en la seva versió: l'home que tenien retingut havia atacat el senyor gran, deixant-lo ferit, i per aquest motiu van decidir atrapar-lo. La policia va poder comprovar que l'agressor també tenia algunes ferides, però segons revelen a aquest mitjà, no se sap com ni quan se les va fer. Tant el delinqüent com la víctima van ser traslladats a l'Hospital Sant Joan de Déu per rebre atenció mèdica per les seves ferides. Un cop es van fer les comprovacions pertinents, es va arrestar l'home.

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí