Presó provisional sense fiança. Això és el que s'ha decretat per un noi que el passat 25 de juliol va agredir sexualment el nebot de 16 anys del seu company de pis a Sant Hilari Sacalm, aprofitant que el menor havia anat al domicili perquè hi celebraven una festa. Ja cap de nit, cansat i veient que el seu oncle i l'amic d'aquest estaven bevent alcohol, l'adolescent va voler marxar i va trucar una altra familiar perquè l'anés a buscar, però no va poder i li va recomanar al noi que se n'anés a dormir a l'habitació del seu tiet. No obstant això, el company de pis li va oferir la seva habitació, ja que, segons li va dir, tal com figura a la interlocutòria, allà hi estaria més còmode i podria mirar la televisió.

El va agredir sexualment aprofitant que dormia

El menor es va quedar adormit i, cap a les cinc de la matinada, es va despertar en notar que li estaven fent tocaments. En un primer moment, el noi va continuar fent-se l'adormit esperant que l'agressor s'aturés, però no ho va fer. L'home va seguir fent-li tocaments i, un cop va veure que s'havia despertat, va obligar-lo a fer-li una fel·lació malgrat que el menor li va dir que parés. Després de l'atac, la víctima va anar al metge i va denunciar els fets a comissaria. Els Mossos, amb l'agressor identificat des del primer moment, un home de qui no se n'ha facilitat edat ni nacionalitat, així com tampoc si tenia antecedents, van poder detenir-lo el passat dilluns a la mateixa localitat de Sant Hilari Sacalm.

Després de passar a disposició de la plaça 4 de la secció d'instrucció del Tribunal d'Instància de Santa Coloma de Farners, malgrat que l'home ha negat els fets en tot moment, ha ingressat a la presó de forma provisional tal com demanaven la Fiscalia i l'acusació particular. La jutgessa considera que hi ha "suficients indicis" per considerar-lo "indiciàriament responsable" d'un delicte d'agressió sexual amb penetració a menor de 18 anys. A més, entre els motius per a tancar-lo entre reixes, hi ha el risc de fugida perquè es podria enfrontar a una pena d'entre 12 i 15 anys de presó i no consta que tingui prou arrelament al país.