Aparatós accident de trànsit aquest diumenge a primera hora del matí al centre de l'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès). Dos cotxes han xocat frontalment a l'avinguda del Carrilet, al barri de Santa Eulàlia, segons ha informat la Guàrdia Urbana del municipi. Un dels turismes ha quedat bolcat a la calçada i tots dos conductors han hagut de ser traslladats a un hospital.
Els serveis d'emergència han activat per aquest incident les patrulles del districte, la unitat de motos i la grua de la Guàrdia Urbana, juntament amb ambulàncies tant del cos policial com del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). La via ha estat tallada al trànsit mentre es duien a terme les tasques de rescat i atenció als ferits i la posterior neteja de la carretera.
Un dels conductors anava borratxo
Tots dos conductors han estat sotmesos a les proves d'alcohol i de drogues i un d'ella ha donat un resultat positiu en l'alcoholímetre. Després de rebre una primera assistència sanitària in situ, han estat traslladats a un centre mèdic perquè puguin ser atesos per les ferides que, afortunadament, no revesteixen gravetat. De moment, les circumstàncies en les quals ha tingut lloc aquest xoc frontal a primera hora del matí es desconeixen i estan sota investigació.
El passat dijous, els Mossos d'Esquadra van detenir un altre conductor borratxo i sense carnet que va provocar un accident a la carretera B-22, al Prat de Llobregat (Baix Llobregat). El conductor, de 52 anys, va col·lidir per encalç amb un altre cotxe i va deixar dues persones ferides lleus. Quan van identificar-lo, els agents van trobar que se l'havia retirat el carnet de conduir el passat mes de maig de 2024 i també tenia una ordre de recerca i detenció emesa per un jutjat de Barcelona.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!