Un grup de joves ha protagonitzat una baralla la nit d'aquest dissabte, 17 d'octubre, a Igualada, la capital de l'Anoia. Dos individus, un d'ells d'origen magrebí, van començar a barallar-se quan faltaven vint minuts per a les onze de la nit i van continuar durant uns minuts, tot i que algunes persones intentaven separar-los i d'altres, de vegades, s'hi sumaven donant algun cop. Els crits de la baralla van alertar els veïns, que van trucar al telèfon d'emergències, però quan la Policia Local va arribar al lloc indicat, la batussa ja s'havia dissolt.
Cops de puny al cap i puntades de peu
Es desconeixen els motius que van provocar aquesta baralla entre els dos joves. Tal com es pot veure en un vídeo que s'ha fet viral a les xarxes socials, dos individus vestits de blanc van començar a pegar-se i a cridar a la cruïlla entre l'avinguda de Pau Casals i el carrer de Pau Muntadas, mentre els companys s'afegien a la baralla —donant algun cop i marxant— o intentaven separar els dos joves.
En un moment donat, un dels individus va agafar el seu contrincant, el va llançar a terra i el va colpejar violentament, fins que les altres persones els van separar. Pocs segons després, els joves van continuar encarant-se i van continuar agredint-se, amb cops de puny al cap i puntades de peu.
La baralla va acabar —segons es veu a les imatges— quan una dona que acompanyava un dels joves va demanar a l'altre que marxés, tot i que també el va colpejar i insultar. La noia va agafar l'home i se'l va emportar, mentre que l'altre individu va quedar plantat al carrer, mirant com s'allunyaven i, en algun moment, fent passes en direcció cap a ells, tot i que quan caminaven, els seus acompanyants l'aturaven.