Inseguretat al centre de Tarragona aquest dijous. Un jove molt violent va provocar moments de tensió entre els veïns que passejaven pel carrer de Cristòfor Colom, cridant, provocant aldarulls i espantant la gent, que va acabar trucant al 112 per alertar dels fets. Els avisos van entrar a la central d'emergències quan passaven vint minuts de les cinc de la tarda i fins al lloc es van desplaçar diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra.

Segons ha pogut saber ElCaso.cat, a l'arribada dels efectius, el jove —de 19 anys i origen magrebí— ja no era enlloc i es va posar en marxa un dispositiu de recerca que, pocs minuts més tard, el va localitzar a la plaça de Corsini, davant del Mercat Central de Tarragona, on el van trobar molt agitant, generant enrenou entre els passavolants. 


Quan se'l van acostar per detenir-lo, es va posar força agressiu amb els agents i es va abraonar sobre ells, intentant colpejar-los en diverses ocasions. Es van demanar reforços i, finalment, van aconseguir reduir-lo i emmanillar-lo abans de fer-lo pujar al cotxe patrulla per portar-lo a comissaria. L'adolescent, que comptava amb quatre antecedents per diferents delictes, va quedar novament detingut, acusat d'un delicte d'atemptat contra els agents de l'autoritat

Joves amenaçant la gent amb ganivets a la part alta de Barcelona

El cap de setmana passat, els Mossos d'Esquadra van detenir a Barcelona quatre joves, alguns sud-americans, per amenaces amb arma blanca, segons va avançar ElCaso.cat. Va ser la matinada del dissabte 29 d'agost quan les persones que havien sortit de festa a les discoteques de la part alta de la ciutat ja tornaven cap a casa. Un dels implicats portava un ganivet de grans dimensions amagat als pantalons i, tot i que no la situació es va resoldre sense ferits, es van viure moments de molta tensió entre els presents durant aquest nou incident amb armes blanques als carrers de Catalunya. 

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí