La col·laboració ciutadana ha tornat a ser clau per evitar un robatori i atrapar el lladre. En aquest cas, a més, per partida triple. I és que a Torredembarra, al Tarragonès, l'avís de tres veïns ha permès frustrar tres robatoris en només cinc dies i que els agents de la Policia Local detinguessin els lladres. La primera de les actuacions va tenir lloc el passat 10 de juny, al voltant de les onze del matí, quan una veïna va alertar el cos municipal que havia observat com un home trencava els vidres d'un vehicle estacionat en un solar al costat del CAP. L'home, veí del mateix municipi, va quedar detingut com a presumpte autor d'un delicte de danys. 

Tres robatoris frustrats en cinc dies

Ja el 15 de juny, al voltant de la una de la matinada, un altre ciutadà va alertar la Policia Local que havia vist un home forçant la porta d’accés al pàrquing dels Filadors. Quan els agents del cos municipal van arribar al lloc, van comprovar que la vidriera de l’oficina d’atenció al client estava trencada. Dins de l'aparcament, es van trobar un home que duia a sobre diverses targetes de zona blava, una PDA del personal de control d’estacionament i altres objectes que acabava de sostreure, així que l'home, veí de Tarragona, va ser detingut.

El mateix dia, ja al migdia, els agents de la Policia Local van detenir un lladre, veí de Torredembarra, després que un altre ciutadà denunciés que li havien sostret la cartera amb targetes de crèdit i que estava rebent notificacions de compres en diversos establiments. En aquest cas, les imatges de les càmeres de seguretat dels comerços van ser claus per identificar l'autor dels fets, a qui els agents del cos municipal ja coneixen d'altres detencions, com presumpte autor d’un delicte de furt lleu i un delicte d’estafa bancària.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!