Els veïns del barri de Sant Pere Nord de Terrassa estan farts de trobar-se els seus cotxes amb els vidres rebentats, els interiors remenats i, en el pitjor dels casos, saquejats. L'associació de veïns ha denunciat a les xarxes socials que aquests robatoris s'han estat repetint durant les darreres setmanes, especialment a les avingudes del Vallès i del Béjar, una zona on, segons han assegurat, la falta de pàrquings amb mesures de seguretat —sigui amb guàrdies o amb instal·lacions tancats— obliga a deixar els vehicles en llocs allunyats, on són blanc fàcil pels potencials lladres.
Aquesta situació, han explicat, provoca una sensació d'"inseguretat constant" entre els veïns, que veuen com els seus cotxes acaben destrossats sense que hi hagi una solució definitiva sobre la taula. "Fa temps que avisem. L'associació de veïns insisteix a l'Ajuntament a buscar solucions: habilitar solars, terrenys públics o privats... però la realitat continua sent la mateixa: llargues i llargues", han denunciat, i han afegit que aparcar els cotxes a les esmentades avingudes té "conseqüències": "vidres trencats, robatoris en vehicles, por cada nit".
Els veïns exigeixen solucions
Des dels Mossos d'Esquadra han explicat a ElCaso.cat que, tot i haver registrat denúncies per robatoris en interior de vehicles a la zona, no s'ha detectat un augment significatiu d'aquest delicte. Per la seva part, els veïns d'aquest barri de la cocapital del Vallès Occidental exigeixen solucions a aquesta problemàtica que els afecta directament en el seu dia a dia. En concret, demanen més seguretat a les zones on es poden deixar els vehicles aparcats, així com l'habilitació urgent de nous espais i "respostes reals per als veïns". "El barri mereix viure amb tranquil·litat, no amb por", han sentenciat.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!
