Surrealista escena la que aquest diumenge es va viure a l'Hospitalet de l'Infant amb una trentena de manters assaltant un cotxe que els Mossos d'Esquadra havien aturat i que anava carregat amb la mercaderia que havien de vendre. Els fets van tenir lloc al voltant de les nou del matí, a l'altura del número 1 de la Via Augusta, just abans d'un dispositiu contra el top manta que la policia catalana, conjuntament amb la Policia Local, tenien planificat. Una patrulla dels Mossos va veure un vehicle sospitós i els agents van optar per aturar-lo.
En un primer moment, el conductor es va mostrar col·laboratiu amb els policies, qui li van indicar el lloc on s'havia d'aturar per no entorpir la circulació. No obstant això, després d'aturar-se, va canviar l'actitud i va aprofitar un petit forat que hi havia per fugir a tota velocitat, tot i que els agents no van arribar a patir cap perill de ser atropellats. Ràpidament, els efectius policials van tornar al cotxe patrulla i van sortir darrere del vehicle escàpol, fins que el van poder aturar a l'altura de l'encreuament del carrer Llastres amb el carrer Joana de Foix, tal com ha avançat el Diari de Tarragona, i li van requisar les claus perquè no pogués tornar a escapar-se. Els agents, que havien demanat reforços, van començar a fer gestions per identificar el conductor i un segon ocupant que anava amb ell al vehicle, però cap dels dos es va mostrar gaire col·laborador.
Una trentena de manters assalten el cotxe aturat
Mentre els agents dels Mossos estaven fent les gestions i esperaven l'arribada de les altres patrulles, una trentena de manters es van acostar fins al vehicle i el van assaltar, obrint el maleter i començant a agafar les bosses que hi havia, presumptament amb el material que després havien de vendre de manera il·legal. Davant l'elevat nombre de persones que hi havia, tal com han explicat fonts policials a ElCaso.cat, la patrulla de Mossos es va retirar per evitar un enfrontament que alterés l'ordre públic. Un cop van arribar la resta de patrulles, la situació, tot i que encara hi havia els manters a la zona, es va tranquil·litzar.
Finalment, el conductor del vehicle, un home de 51 anys, de qui els Mossos no n'han volgut facilitar ni nacionalitat ni antecedents, va ser denunciat per un delicte de resistència i desobediència a l'autoritat. Els agents van comprovar que ell no era el propietari del cotxe, així que el vehicle va ser retirat i traslladat a les dependències policials, on romandrà fins que el titular el vagi a recollir.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!