Espectacular accident aquest diumenge al vespre a la cantonada del carrer Nou amb el carrer de Sant Llàtzer, al centre de Figueres. Segons les primeres informacions, un dels dos vehicles implicats s’hauria saltat el semàfor en vermell, causant un accident que va acabar amb el vehicle que va intentar evitar el conductor que s’havia saltat el semàfor encastat a l’interior d’una perruqueria. Per sort, l’accident no va deixar ferits greus. La Guàrdia Urbana de Figueres va fer les proves d’alcoholèmia als dos conductors, tal com marca el protocol, i totes dues van resultar negatives, segons ha pogut saber ElCaso.cat.

Figueres 002
Imatge de l'exterior de la perruqueria, després de l'accident / Cedida

Tres ferits

Els tres ocupants van resultar ferits, però no de gravetat, segons les primeres informacions. L’avís va ser al voltant de dos quarts de deu del vespre i ara la investigació que durà a terme la Guàrdia Urbana de Figueres servirà per aclarir els detalls del sinistre. Tot i això, ara com ara, tot sembla indicar que el vehicle negre, un Golf, s’hauria saltat el semàfor en vermell, causant l’accident i provocant que el Citroën gris perdés el control i acabés encastat a l’interior de la perruqueria que fa cantonada entre aquests dos carrers.

Els Bombers de la Generalitat van desplegar tres unitats, per assegurar la zona i fer la retirada del vehicle amb tota la seguretat possible. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) va també desplegar ambulàncies per poder atendre els tres ferits.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!