Si un lladre roba a la ciutat on viu, és probable que la policia l'agafi aviat. El protagonista d'aquesta notícia és un delinqüent amb un parell d'antecedents, veí de Girona i de 46 anys, que aquest divendres, 11 de setembre, va robar tabac i diners en efectiu a una dona, també veïna de la ciutat. La víctima va intentar recuperar els seus efectes personals i va demanar al delinqüent que li retornés allò que li havia agafat. L'individu, però, lluny de rectificar la seva actitud, va amenaçar la dona amb una arma blanca i va fugir. Els agents l'han detingut aquest dimarts, 15 de setembre, al carrer del Pont de la Barca, després que una patrulla relacionés el seu aspecte amb la descripció física que va facilitar la víctima.
Ho denuncia a la policia
El robatori va tenir lloc a les deu de la nit, al passeig de la Devesa de Girona. Quan la víctima va saber que l'home li havia agafat dos paquets de tabac i 250 euros en efectiu —es desconeix si va aprofitar-se d'un descuit o si li va posar la mà dins de les seves pertinences— va recriminar-li l'actitud, però aquest va posar-se més violent i va intimidar la dona ensenyant-li un ganivet, del qual se'n desconeix la mida i les característiques.
L'endemà, dissabte 12 de setembre, la dona va denunciar els fets a la comissaria de la Policia Municipal, i va facilitar una descripció física del sospitós. Tres dies després del robatori, una patrulla va veure un sospitós amb un les mateixes característiques físiques que les que va dir la veïna i, després de fer un reconeixement en què la dona el va poder identificar, van detenir el lladre, de qui no s'ha comunicat la nacionalitat, acusat de ser el suposat autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.