Es viralitza la resposta del propietari d'un bar de Múrcia. Acusava de racista a un dels seus cambrers a les ressenyes de Google: un client ha posat una mala valoració a internet amb acusacions falses. Les ha desmentit el responsable del local, que han estat compartides a les xarxes socials i no han deixat a ningú indiferent.

Es tracta del bar Los Roches, un establiment del poble de Roche, a la Regió de Múrcia. A la ressenya negativa del client, s'explica que un dels cambrers del local l'ha tractat malament perquè s'havia oblidat de posar-se la samarreta abans d'entrar al bar i insinua que ho ha fet perquè l'home de la ressenya és d'origen sud-americà.

"El cambrer (amb un to despectiu) em va fer fora del local. Cal destacar que soc llatí, quina coincidència"

"Una estrella i perquè no puc posar-ne menys pel que, lamentablement, em va passar a mi i als meus amics perquè feia tanta calor que em vaig treure la camisa pel carrer i, en entrar al local, se'm va oblidar posar-me-la. El cambrer (amb un to despectiu) em va fer fora del local per no portar-la posada, amenaçant-me de trucar a la Policia. Vam voler demanar el full de reclamacions i es va negar rotundament. Cal destacar que soc llatí, quina coincidència".

"Vostè fa referència al racisme, li comunico que el cambrer també és llatí"

No obstant això, segons explica el responsable del local, la realitat és molt diferent del que s'explica a la ressenya negativa. "S'està posant de moda utilitzar aquests mètodes per fer mal i desprestigiar gratuïtament i no ho penso permetre. El cambrer és supereducat, amable, afectuós i molt estimat per tota la clientela", diu el propietari, que ha explicat que el cambrer també és llatí: "Vostè fa referència al racisme, li comunico que el cambrer també és llatí i veig absurd el que està intentant donar a entendre".

El propietari també ha aprofitat l'ocasió per dir que el client va arribar borratxo amb els seus amics i que va ser llavors quan el David, el cambrer a qui acusen de racista, li va demanar que es posés la samarreta. 

A partir de llavors, l'home demana el full de reclamacions i, paral·lelament, un client truca a la Policia. El cambrer li diu que li donarà el full quan arribin els agents i, a partir de llavors, ell i els seus amics marxen corrent del local.

Els testimonis i les càmeres de seguretat corroboren la versió del propietari

"Hi ha testimonis i càmeres de seguretat que ho han gravat tot. Per què no ha esperat a l'arribada de la Policia i poder emplenar el full de reclamació? Per cert, els clients l'han vist orinant als contenidors i fent gestos obscens cap a ells. Si us plau, no torneu per aquí i deixeu a la gent treballar tranquil·la", conclou la resposta a la ressenya negativa, que ha corregut com la pólvora a les xarxes socials.