Un greu accident a l'AP-7 ha deixat imatges molt impactants. I no per l'espectacularitat del xoc —que també—, sinó pel fet que els cinc ocupants del cotxe que va provocar el sinistre van abandonar el vehicle en mig de l'autopista i van escapar-se del lloc, i també de possibles repercussions, camp a través. Els fets van tenir lloc el passat 6 de juliol, entre els municipis de Sant Cugat (Vallès Occidental) i el Papiol (Baix Llobregat) pels volts dos quarts d'onze del matí. Les imatges del xoc i de la posterior fugida dels cinc homes, d'origen magrebí, van córrer com la pólvora a les xarxes socials i han provocat una indignació generalitzada entre els internautes. 

Segons es pot veure al vídeo que acompanya aquesta notícia, un Ford de color negre fa un avançament a moltíssima velocitat, entrant des del carril del mig al de l'esquerra i, segons sembla, amb la idea de tornar a col·locar-se al de la dreta, sortejant la resta de vehicles que hi havia en aquells moments a l'autopista. La maniobra, però, no els va sortir com esperaven i van acabar xocant lateralment amb un altre turisme i, amb la força de l'impacte, van sortir disparats fins a estampar-se contra la tanca lateral

Fugen abandonant el cotxe al voral de l'autopista

Els cinc homes no ho van dubtar ni un moment: van sortir del cotxe i van arrencar a córrer per la zona de vegetació que voreja l'AP-7. Els testimonis van alertar immediatament el telèfon d'emergències 112, que va activar patrulles dels Mossos d'Esquadra. Tenint la descripció dels sospitosos, van posar en marxa un dispositiu de recerca per la zona fins que, poca estona més tard, agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana (USC) de la comissaria de Rubí els va reconèixer i interceptar a l'altura de la carretera C-1413a.

Tots cinc van quedar identificats i, segons ha pogut saber ElCaso.cat, estan investigant el conductor per un delicte contra la seguretat del trànsit. Segons sembla, l'home es va posar rere el volant sense tenir el carnet vigent per pèrdua de punts.