Els Mossos d'Esquadra, amb la col·laboració dels vigilants de seguretat d'Adif, han pogut detenir dos lladres que havien robat el mòbil a un home en cadires de rodes als lavabos de l'estació de trens de Girona. Els fets van tenir lloc el passat diumenge, 3 d'agost, quan al voltant de les set de la tarda la víctima es va dirigir cap als serveis. En entrar-hi es va trobar dos nois que, en adonar-se que anava en cadira de rodes, li van preguntar si necessitava ajuda i es van oferir a donar-li un cop de mà, però l'home va negar-se. Davant la seva resposta, els joves van marxar.

La situació, però, no havia acabat i les intencions dels joves no eren gens bones. Pocs instants després, els dos van tornar a entrar al lavabo i van agafar el telèfon mòbil de la ronyonera de l'home. La víctima del robatori va alertar ràpidament dels fets als vigilants de seguretat d'Adif que hi havia a l'estació, que van fer una recerca per la zona i van poder localitzar-los a l'andana. Els dos joves van quedar retinguts fins que els Mossos d'Esquadra van poder arribar a les instal·lacions i els van identificar. Es tracta de dos nois marroquins de 24 i 29 anys que compten amb una llarga llista d'antecedents policials.

El mòbil va començar a sonar mentre els identificaven

Si amb la identificació per part de la víctima no era suficient, va haver-hi un factor clau que va permetre confirmar que es tractava dels lladres. I és que mentre se'ls identificava i es feien les corresponents comprovacions, el telèfon mòbil de la víctima va començar a sonar i va poder ser localitzat a l'interior de la sabata esquerra d'un dels joves.  Així doncs, els dos nois van quedar detinguts com a presumptes autors d'un delicte de furt i van ser posats a disposició judicial, mentre que el telèfon mòbil va poder ser retornat a l'home en cadira de rodes.

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!