Un noi estranger de 23 anys ha mort ofegat aquest dijous en ficar-se a l'aigua de matinada a la platja de la Barceloneta i no poder-ne sortir. Era al voltant de les tres del matí quan els serveis d'emergències han rebut l'avís que una persona havia entrat a l'aigua i havia desaparegut sense que ningú l'hagués vist tornar a sortir. Immediatament, s'ha muntat un dispositiu de recerca per intentar localitzar-lo amb efectius de Salvament Marítim, de la Guàrdia Civil i dels Bombers de Barcelona, que s'hi han desplaçat amb la unitat de dron i els submarinistes.
El dron ha sobrevolat l'aigua per la zona on s'havia desaparegut el noi, fins que finalment se l'ha pogut localitzar surant a l'aigua inconscient cap a les set del matí. Els equips de rescat han aconseguit treure'l i portar-lo a la sorra, on els efectius sanitaris del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que s'hi han desplaçat amb tres ambulàncies, l'han intentat reanimar, però ja no s'ha pogut fer res per salvar la vida del noi i s'ha confirmat la seva mort. Es tracta de la tretzena víctima mortal a les platges catalanes des que el 15 de juny va començar oficialment la campanya d’estiu.
Mor un pescador ofegat a Begur
També aquesta passada nit, un home de 69 anys ha mort ofegat mentre estava practicant pesca submarina a Begur. Era al voltant de dos quarts de deu de la nit d'aquest dimecres, quan es va alertar als serveis d'emergències que l'home havia sortit a pescar i no havia tornat a casa. Es va activar un dispositiu de recerca amb efectius dels Bombers de la Generalitat, Salvament Marítim, la Guàrdia Civil i la Policia Local i es va poder localitzar la seva barca fondejada entre el Cap de Begur i la Punta de Sa Tuna. El GRAE subaquàtic va fer immersions al voltant de l'embarcació fins que cap a la una de la matinada s'ha pogut trobar el cos del pescador, veí de la mateixa localitat de Begur, sense que ja fos possible fer res per salvar-li la vida.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!