Els Mossos d'Esquadra han detingut un lladre multireincident amb un llarg historial criminal que a principis del passat mes de juliol es va dedicar a cometre diversos robatoris per la ciutat de Sant Cugat del Vallès, al Vallès Occidental. El primer dels assalts es va produir el dia 4, quan l'home va entrar en un supermercat de la localitat forçant la persiana i es va endur de l'interior la caixa registradora, que contenia uns 880 euros en efectiu. Poques hores després, la màquina va aparèixer abandonada a prop de l'establiment, encara amb una part dels diners.
Al cap d'uns dies, el 12 de juliol, el lladre va tornar a actuar a la localitat, aquesta vegada en un bar. El multireincident va accedir al local trencant la porta d'accés amb una tapa de claveguera i es va endur la caixa registradora amb els 1.100 euros que hi havia dins. En aquest cas, els investigadors també van poder comprovar que a prop del bar hi havia quatre vehicles que havien estat danyats i dels quals s'havien robat objectes de l'interior. Els Mossos van poder determinar que l'autor de tots aquests assalts era la mateixa persona, un home amb un gran nombre d’antecedents policials des de febrer de 2024, la majoria per robatoris amb força i robatoris amb violència i intimidació, i el van detenir acusat de quatre robatoris amb força i dos delictes lleus de danys a vehicles.
Implicat en l'assalt a una dona gran a Valldoreix
Un cop detingut, els investigadors dels Mossos també van poder comprovar que dies després dels robatoris, el 20 de juliol, amb la col·laboració d'un còmplice, l'home també havia assaltat una dona de 75 anys a l'estació de Ferrocarrils de Valldoreix. La víctima anava passejant per l’avinguda Villadelprat quan els dos homes la van abordar per arrencar-li d’una estrebada un penjoll d’or i van fugir corrents. Fruit de l'atac, la dona va patir diverses lesions lleus per les quals va haver de rebre assistència mèdica.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!