Un error de principiant ha permès als agents de la Policia Local d'Igualada detenir un lladre que s'estava dedicant a assaltar pisos i forçar cotxes en plena nit. Els fets van tenir lloc el passat dilluns, 14 de setembre, quan un binomi de la policia de la capital de l'Anoia que feia patrullatge pel barri de Montserrat es va fixar en una motxilla abandonada a la vorera. El fet que fos de matinada i estava molt evidentment plena van fer sospitar els agents, que van esperar per si el propietari hi apareixia.
Poc després, van observar un home saltant la tanca d'una de les finques, amb la clara intenció d'entrar-hi de manera il·legal. Els agents s'hi van acostar i el van aturar, impedint un possible robatori. Durant l'interrogatori que li van fer a peu de carrer els va admetre que la motxilla era seva. Durant l'escorcoll de la mateixa van trobar diversos objectes la procedència dels quals no va poder acreditar, així com documentació a nom de terceres persones. Si amb aquestes proves no quedava gaire clar que es tractava d'un presumpte lladre, de la motxilla també van treure eines susceptibles de ser utilitzades durant robatoris amb força.
Robava tant a cases com dins de cotxes
Tots els indicis apuntaven que el sospitós havia saquejat una o més cases de la zona, però els agents van fer una volta de reconeixement pels carrers dels voltants i també van trobar un cotxe amb l'interior regirat i amb clars senyals d'haver estat forçat.
Per tot plegat, els agents de la Policia Local d'Igualada van procedir amb la detenció d'aquest home, de 45 anys, la nacionalitat del qual no ha estat comunicat, acusat d'un delicte de robatori amb força a interior de domicili en grau de temptativa, i per un altre de robatori amb força a interior de vehicle, i se'l van emportar a comissaria.
