Un robatori aquest cap de setmana a Barcelona gairebé acaba amb un final tràgic per al mateix lladre. I és que el delinqüent va estar a punt de morir ofegat després d'haver-se empassat una de les cadenes d'or havia sostret feia poca estona a la zona de la Barceloneta. L'home va pujar a un taxi poc abans de les set del matí de dissabte amb tres còmplices per fugir del lloc, i va decidir que la millor manera d'amagar el botí era ingerint-lo. Segurament ja no li va semblar tan bona idea després d'uns minuts quan la cadena li va quedar encallada a l'esòfag i no hi havia manera que li arribés l'aire als pulmons. El taxista va trucar immediatament el 112, mentre que un dels altres passatgers li va ficar la mà a la boca per pescar l'objecte que li obstruïa la gola. 

Amb aquesta escena es van trobar els Mossos d'Esquadra quan hi van arribar les patrulles, a l'altura del número 35 del passeig Marítim de la Barceloneta: un dels acompanyants de l'home que s'estava ofegant li acabava d'extreure una cadena d'or amb un pendent en forma de garra. Quan la van veure, els agents la van poder identificar com una de les dues cadenes que una persona acabava de denunciar com a sostreta feia poca estona. I, efectivament, quan els van escorcollar, van localitzar entre les pertinences del company que l'acabava de salvar la segona cadena, segons ha pogut saber ElCaso.cat

Els quatre passatgers del taxi fugien d'un robatori 

Els agents van fer les comprovacions pertinents i van determinar que tots quatre havien participat en el furt d'aquestes dues cadenes d'or. L'home que quasi s'ofega li havia fet dues estrebades a la víctima mentre que els altres tres es repartien les tasques de distracció i vigilància de l'entorn. Un cop amb el botí en el seu poder, van tocar el dos, van pujar en un taxi i van intentar fugir el més lluny possible abans que la víctima pogués avisar les autoritats. 

Tot va quedar en res en el moment que el seu company va empassar-se la cadena amb la mala sort d'ofegar-se gairebé a l'instant. Els Mossos van procedir amb la detenció d'aquestes quatre persones, d'origen magrebí, segons ha pogut saber ElCaso.cat, acusades dels delictes de robatori amb violència i lesions

🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!