Nou accident mortal a les carreteres catalanes. Un motorista ha perdut la vida aquest dissabte, 28 de juny, al migdia, en un xoc per envestida amb un microbús al punt quilomètric 3,5 de la C-253a, a l'altura del terme municipal de Subirats (Alt Penedès). Concretament, els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís de l'incident a les 14.14 hores i s'han traslladat fins al lloc amb tres patrulles, juntament amb quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre unitats terrestres i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Les causes del sinistre mortal, ara per ara, es desconeixen. Tot i que les primeres informacions apunten que es va produir una col·lisió per envestida entre un microbús i una motocicleta. A conseqüència del xoc, el motorista va resultar ferit crític i va ser traslladat en l'helicòpter fins a l'Hospital Universitari de Bellvitge, a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès), on finalment ha perdut la vida. Es tracta d'un home, O.J.L., de 43 anys i veí de Piera. D'altra banda, els ocupants del microbús accidentat, quatre persones van patir ferides lleus, dues d'elles traslladades a l'Hospital de Vilafranca del Penedès i les altres dues a l'Hospital Sant Camil de Sant Pere de Ribes.
Gairebé 70 víctimes mortals a les carreteres catalanes
Amb aquesta víctima ja en són 69 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes des que va començar l'any 2025, 23 de les quals han estat motoristes, segons les darreres dades provisionals del Servei Català de Trànsit. El darrer accident mortal que es va produir a Catalunya va ser el passat divendres, 27 de juny, poc abans de les set del matí, al punt quilomètric 14 de la TP-3311, a l'altura del terme municipal d'Ulldecona (Montsià). Un tractor va patir una col·lisió amb un camió i el conductor del primer vehicle va morir.
🔴 Sigues el primer a rebre les notícies d'última hora d'ElCaso.cat al teu WhatsApp. Clica aquí, és gratuït!