Inici de setmana tràgic a les carreteres catalanes. Aquest dilluns, 22 de juny, un motorista ha perdut la vida després de patir un accident en sortir de l'autopista AP-7, a l'altura del terme municipal de Sant Celoni, al Vallès Oriental. El telèfon d'emergències 112 ha rebut l'avís del sinistre pels volts de tres quarts de deu del matí i fins al lloc, a l'altura del punt quilomètric 106.5 de l'esmentada carretera, es van desplaçar patrulles dels Mossos d'Esquadra, amb ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). 

Per motius i en circumstàncies que a hores d'ara estan sota investigació de la policia catalana, el conductor i únic ocupant del vehicle de dues rodes n'ha perdut el control i ha acabat estavellant-se al voral de l'AP-7, per on circulava en direcció Tarragona. La víctima ha patit ferides de moltíssima gravetat arran del fort xoc i malgrat tots els esforços dels sanitaris del SEM ha estat impossible salvar-li la vida. 

Més de 60 persones mortes a les carreteres catalanes

Amb aquesta víctima, són ja 62 les persones que han perdut la vida enguany en un sinistre a la xarxa viaria interurbana de Catalunya, dels quals 29 són motoristes, segons les dades provisionals del Servei Català de Trànsit (SCT). 

L'accident d'aquest dilluns ha obligat a tallar la circulació als carrils en sentit sud de l'AP-7 per facilitar les tasques de rescat i de neteja de la via, la qual cosa ha provocat retencions i cues de més de deu quilòmetres, entre Fogars de la Selva i Sant Celoni. Des del SCT han recomanat evitar la via i circular de forma alternativa per la C-32, al Maresme. 

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí