Accident fatal dimarts al Baix Llobregat. Un ciclista va morir atropellat per un tren de Rodalies aquest 15 de setembre quan intentava travessar les vies per un punt on no hi ha un pas habilitat, entre els municipis de Molins de Rei i el Papiol. El telèfon d'emergències 112 va rebre l'avís de l'incident pels volts de tres quarts de tres de la tarda. Al lloc, sota el pont de la carretera B-23es van activar patrulles dels Mossos d'Esquadra, de la Guàrdia Urbana de Molins i de la Policia Local del Papiol, i també diverses ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat.
Segons han confirmat fonts policials a ElCaso.cat, la víctima mortal volia passar a l'altra banda en una zona amb molt poca visibilitat; no va veure que s'apropava el comboi, va accedir a les vies amb la bicicleta i, tot i els intents del maquinista per aturar el tren, no ho va aconseguir a temps i va acabar envestint l'home. Les ferides que va patir arran de l'atropellament eren tan greus que va morir gairebé a l'instant, sense que els sanitaris del SEM poguessin fer res per reanimar-lo.
Investiguen les circumstàncies de l'accident mortal
La policia catalana, en col·laboració amb Adif, té una investigació oberta per tal d'esclarir les circumstàncies exactes d'aquest atropellament mortal i perquè va decidir la víctima travessar les vies en aquest punt on està prohibit. L'accident va provocar el tall de la circulació dels trens en sentit Barcelona durant aproximadament una hora, i els passatgers del comboi implicat van ser evacuats i se'ls va traspassar a un altre tren per poder continuar el seu viatge.
