Un home ha mort a la localitat navarresa d'Estella quan intentava fugir de la policia després d'agredir la seva parella. Els fets s'han produït cap a tres quarts de tres de la matinada d'aquest dimarts, 4 d'agost, quan el telèfon d'emergències 112 han rebut la trucada d'una dona que volia denunciar que acabava de patir maltractaments. Immediatament, agents de la Policia Municipal s'han dirigit cap al domicili que els havia indicat la víctima, a la plaça de Santiago, al centre de la població, on s'esperaven trobar amb un cas de violència domèstica.

L'home ha caigut al buit intentant fugir de la policia

Els agents han accedit a l'edifici i han anat cap al pis on es trobaven l'agressor i la víctima, que ja figurava al sistema VioGén per haver estat maltractada amb anterioritat, però no han trobat l'home. No ha estat fins que han sortit al balcó, que han vist que estava estès a terra al carrer ja sense vida. Segons tot sembla indicar, en veure que arribava la policia i segurament l'anaven a detenir, l'individu ha intentat fugir saltant des del balcó del seu pis, ubicat en una quarta planta, fins al del pis del costat, però ha relliscat i ha caigut al buit de forma fatal al mig de la via pública. 

El succés, tot i ser a altes hores de la matinada, ha generat un gran enrenou, ja que són les festes patronals i just aquella plaça estava molt concorreguda perquè s'hi estava fent un concert. Els equips d'emergències, amb l'ajuda dels organitzadors de l'esdeveniment, han hagut de desallotjar la plaça per facilitar els treballs dels cossos policials i els serveis sanitaris, tot i que ja no s'ha pogut fer res per salvar la vida de l'home. Ara, la Policia Foral de Navarra s'ha fet càrrec de la investigació per tal d'esclarir les causes que han portat a la mort d'aquest maltractador.

Ha passat alguna cosa que encara no surt a EL CASO?
Avisa'ns des d'aquí